דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב כרטיסי ביקור המדריך המלא! 

מאת    [ 28/11/2009 ]

מילים במאמר: 1158   [ נצפה 5067 פעמים ]

 כרטיסי ביקור הם אחד הכלים החזקים ביותר לשיווק שאתה יכול להשתמש.

להלן 38 עצות בטוחות כדי לעשות את כרטיסי ביקור שלך מקצועיים:
• כרטיסי הביקור שלך חייבים לתת יותר מידע לא רק מידע על איש הקשר. ודא שכרטיסי הביקור שלך כוללים מידע המסביר את מה שאתה או החברה שלך עושים.

• הזמן אותם בכמות המשתלמת. על ידי הזמנת 1000 כרטיסי ביקור העלות לכל אחד יהיה נמוך משמעותית מאשר אם אתה מזמין 500 י'ח וכן הלאה.

• חשוב שכתובת העסק בכרטיסי ביקור יהיו עדכניים,במקרה של שינוי כתובת לא לרשום על כרטיס הביקור כתובת חדשה ולמחוק את הישנה.עליך להדפיס כרטיסי ביקור חדשים!

• גם אם אתה יכול להפיק כרטיסי ביקור בבית באמצעות מדפסת הזרקת דיו, כדאי שכרטיסי הביקור שלך יודפסו במקצועיות על ידי בית דפוס. כרטיס הביקור שלך הוא הרושם הראשון וקובע את הסיכויים שלך לפוטנציאל העסקה, כי כרטיס ביקור איכותי משדר על איכויות העסק.

• הימנע משימוש בעיצוב באנלי כמו ללוגו העסק שלך. לוגו מביא אמינות והמודעות לעסק, אז לפני שאתה משקיע בכרטיס ביקור עשה עבור העסק שלך לוגו מקצועי.

• להקים אתר אינטרנט ולהשתמש בכתובת האתר על ה כרטיס ביקור שלך. אם אין לך אתר אינטרנט, אנשים ישימו לב להיעדר כתובת אינטרנט על ה כרטיסי ביקור שלך, תלוי בעסק שאתה עוסק, זה עלול לגרום לך לאבד אמינות אצל לקוחות.

• הקפד על כרטיסי ביקור ברורים. אל תשתמש ביותר מדי גופנים או לנסות לדחוס  מידע על כרטיסי הביקור. נסה להשתמש בפריסה נעימה ולוודא כי המסר העיקרי שלך אינו הולך לאיבוד.

• אם אתם גרים בישראל, גודל כרטיס ביקור סטנדרטי הוא 9*5. משהו גדול לא ייכנס לארנק וכרטיס הביקור שלך עלול בסופו של דבר להגיע לפח. כרטיסי ביקור באירופה נוטים להיות גדולים יותר, אך כך גם הארנקים.

• ודא כי כרטיסי הביקור שלך משקף את העסק שלך. אם אתה אמן או מעצב גרפי, זה בסדר להשתמש בצבעים אופנתיים וגופנים יחודיים. אם אתה בנקאי,עורך דין וכד' פריסה של צבעים כגון כחול או אפור עובדים טוב יותר.

• כרטיסי הביקור שלך הם חלק בלתי נפרד של המותג שלך או הזהות תאגידית שלך. יש לעקוב אחר רמת גרפיקה כמו שאר החומר המשרדי שלך (נייר, חוברות, מכתבים, וכו ').

• מצאו דרך לעשות את כרטיסי הביקור שלכם בולטים. ראיתי כרטיסי ביקור עם הפינות חתך מעוגלות, או עם מרקם מעניין של נייר, כל מה שהופך את כרטיס הביקור שלך לייחודי ומושך עניין. אחד הטובים ביותר שראיתי הוא מחברה לעיצוב פנים, שהשתמשו בהולוגרמה להראות חדר לפני ואחרי, משהוא מדהים.

• בכתיבת גופנים על כרטיסי ביקור וודא שהם קלים לקריאה: השתמש בחדות גבוהה בין הרקע לגופנים. רקע בהיר עם גופן כהה עובד טוב יותר.

• אחרי הלוגו שלך, השם שלך צריך להיות היצירה הגדולה ביותר של המידע על הכרטיס ביקור שלך.

• לבדוק את כרטיס הביקור שלך דרך בודק איות פעמיים ולבדוק את פרטי הקשר שלך.

• שמור כרטיסי ביקור במכונית שלך, בבית שלך, במשרד שלך, בארנק שלך, כרטיסי ביקור צריכים להגמר מהר, קח אותם איתך לכל מקום

• השאירו את ה כרטיסי ביקור שלכם בכל לוחות המודעות סופרמרקטים, בתי ספר, חנויות, ספריות, וכו '

• כשאתה נותן כרטיסי ביקור, רצוי לתת שניים או שלושה לכל אחד שאתה נותן לו, כך הם יופצו לאנשים אחרים. זה לא רק יעזור לך להפיץ אותם מהר יותר, אך גם יפיק תועלת.

 •כלול כרטיס ביקור עם כל התכתובת שלך. אנשים יכולים לזרוק את המכתב, אבל בדרך כלל ישמרו את כרטיס הביקור שלך.

הדפס כרטיסי ביקור עם צד נוסף, השתמש בחלק האחורי של הכרטיס ביקור כדי להדפיס מידע נוסף: מבצעים מיוחדים, רשימות, לוחות זמנים, שפה זרה וכו '

• הוסיפו כרטיס ביקור לכל הזמנה או שירות שאתם נותנים.

• שלח כרטיס ביקור עם כל מתנה שאתה שולח, בנוסף לכרטיס ברכה.

• סרוק את הכרטיס שלך והשתמש בו כקובץ מצורף לדוא"ל.

• אין לתת את כרטיס הביקור שלך מהר מדי. זה עלול להיות מהלך מגושם ורומז שאתה ממהר ואין לך זמן ללקוח. נסה לקבוע שיחה באפשרות הראשונה שלך. לדוגמה, לשאול אותם מה הם עושים. כי בדרך כלל זה הרגע המושלם לתת להם את ה כרטיס ביקור שלך.

• אל תנסה לתת את הכרטיס שלך במצבים שבהם אנשים רבים נותנים את כרטיס הביקור שלהם.רצוי לחכות לרגע שבו תוכל ללכוד את משך זמן תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

• טקטיקה אחרת שאתה יכול לנסות כאשר הסיכוי שלך הוא ואתה לא יכול למשוך מספיק תשומת לב היא לשלוח את הכרטיס בדואר. תעמיד פנים שאזלו כרטיסי ביקור ואז לבקש את שלהם. ואז, זו הזדמנות נפלאה לשלוח כרטיס ביקור בדואר האלקטרוני.

• אם המספר הטלפון הנייד שלך לא מופיעה בכרטיס הביקור שלך,תוכל לכתוב את זה בחלק האחורי של כרטיס הביקור שלך לפני שאתה מוסר אותו, ולספר להם שאתה נותן להם את המספר הישיר שלך. זה יהפוך את ה כרטיס ביקור שלך ליותר חשוב, פחות סיכויים ללכת לאיבוד או להיזרק.

• דרך נוספת להגדיל את הסיכויים לכרטיסי הביקור שלך היא על ידי הדפסת מידע רב ערך על הגב כרטיסי הביקור, למשל מספרי טלפון חשובים (משטרה מקומיות, בתי חולים, וכו '), לוח שנה, או מפה לעסק.

• אם מישהו נותן לך כרטיס הביקור שלו, אתה צריך לתת לו את שלך בתמורה.

• תמיד לתת את כרטיס הביקור שלך עם הפנים למעלה.

• קחו דוגמה מן אנשי עסקים במזרח הרחוק, אשר מחלקים כרטיסי ביקור בשתי ידיים. זה עוזר ליצור את הרושם שכרטיס הביקור שלהם הוא דבר מאוד חשוב.

• אם אתם מנהלים עסקים בינלאומיים, מומלץ להשתמש בחלק האחורי של כרטיס הביקור שלך כדי להדפיס גרסה מתורגמת של כרטיס הביקור שלך בשפת הלקוחות שלך. גם אם אין להם בעיה לקרוא אנגלית או עיברית, זה יהיה אישי והם יעריכו את זה.

• אם אתה מוכר מותגים שונים של המוצרים ואת רוצים לשים את הלוגו שלהם על כרטיסי הביקור שלך, הדפס את סמלי החברות בצבע אחד בלבד. שימוש בכל הצבעים של לוגו המותג יכול לעשות את כרטיסי הביקור שלך למראה כאוטי ומבולגן.

• יצירת כרטיס ביקור מגנטי. מגנטים נפוצים, להחזקת ניירות חשובים על דלת המקרר בבית ותמיד נחשפים לאנשים נוספים, מומלץ!

• אם אתה במקצוע שבו היחסים בין מוכר לקונה חשובים,(כלומר נדל"ן ברוקרים) זה יכול להיות רעיון טוב לכלול את התמונה שלך על ה כרטיסי ביקור.

• גם אם העסק שלך הוא בבעלות הבלעדית שלך,מומלץ להשתמש בכינויים כגון "מנהל אזורי" "מנהל מכירות" "סוכן מכירות" בתפקיד שלך במקום "בעלים" או "מנכ"ל". הכינויים האלו בהחלט מתאימים, והם יעניקו את הרושם שאתה עובד עבור החברה גדולה יותר.

• כלול כתובת דוא"ל פרטי (למשל: info@yourdomain.com) אשר מוגדר במצב autoresponder, אשר מפעילה באופן אוטומטי הודעת דוא"ל עם מידע מלא על המוצר, השירות או החברה. זה יגביר את היעילות של כרטיס הביקור שלך וכך תוכל לתת הרבה יותר מידע משאתה יכול לתת בכרטיס ביקור.

• הגשת כרטיסי ביקור , לשמור אותם נקיים,. לא לתת כרטיסי ביקור מכופפים או פגומים.

• אסוף את כל כרטיסי הביקור שאתה יכול למצוא, גם אם אתה לא צריך אותם. יחד, הם יפעלו כקובץ "רעיונות" זה יספק לכם טיפים חשובים שבהם ניתן להשתמש כדי לעצב כרטיסי ביקור.

כרטיסי ביקור מחירים

http://www.costs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב